March

Godmorgon! 
Igår kväll jobbade jag igen och nu är jag ledig till på lördag vilket känns sååå skönt! Har suttit i soffan nu ett par timmar och bara chillat och snart ska jag gå ut i solen en stund. Inga andra planer idag, förutom att få in åtminstonde ett par timmars matteplugg.. imorgon däremot väntar en dag i Stockholm med ett par vänner så det blir kul!
Idag är det ju första mars och det känns verkligen att våren närmar sig och även studenten och allt jag har att se fram emot! Inte jättemånga stora grejer som händer den här månaden, men några universitetsbesök, 100dagar kvar till studenten och faktiskt ett påsklov har jag att se fram emot :)
 
Allmänt, Studenthalvåret | |
#1 - - Carro h:

Åh du har det roligaste i hela livet framför dej just nu!!! 😍❤️😘

Svar: Aaa kan knappt fatta att det snart är dags😍 men jag börjar verkligen bli taggad!!😍😘
Julia

Upp