Wow, det är maj

Visst, jag är en dag sen.. Men nu är det maj! Sjukt, det är nu allting händer.. har räknat ner så himla länge och nu är allt så nära och efter den här månaden är det dags för det jag väntat på hur länge som helst: jag fyller 18 år och tar studenten! Wow.
 
Sååå vad är det som händer i maj egentligen!? Förutom en hel del stora uppgifter och prov i skolan så är det framförallt tre saker: Balen, Kroatien och paddling! 
KROATIEN - Den 14 maj åker jag med min klass till Zadar en vecka! Hur taggad är man inte..
 
PADDLING - Den 28 maj åker vi iväg med idrottsgruppen till St Annas skärgård där vi ska ut och paddla i ett par dagar! Helt otroligt vad mycket vi gjort i den här kursen (idrott 2) så himla lärorikt och har fått massor upplevelser och minnen som jag kommer ha med mig hela livet! Blir perfekt att avsluta kursen (och nästan så man kan säga hela min skolgång) på det här sättet! 
 
(Inga av dessa bilder är mina)
 
Allmänt, Inspo, Studenthalvåret | |
Upp