Giveaway!!

Yaaay, äntligen första advent och dags för den första av mina fyra giveaways! 
Jag kan nu avslöja att det är smycken det gäller :) 
 
I den här giveawayen så kommer jag att ge ett par örhängen till tre olika personer. Alltså tre vinnare kommer att dras och de får varsitt par örhängen. 
Jag har själv använt dessa örhängen i mer än ett år och jag tycker om de sååå mycket! Ger en elegant touch till en look men man kommer ändå undan att använda dem i ganska casual sammanhang t.ex i skolan eftersom de inte är jättestora. 
För att vinna dessa vill jag att ni kommenterar nedan:

Namn och mailadress
Vilken färg du helst vill ha (grön, rosa eller ljusrosa)
 
Tävlingen kommer att pågå i en vecka, alltså tills nästa giveaway börjar, och vem som är vinnaren kommer att avslöjas i det inlägget, samt bli kontaktat via mail :) 
 
Allmänt | |
#1 - - Malin Svensk Björck :

Skulle vilja ha dom gröna, verkligen jättefina :)
Ha en fin första advent!
Mvh Malin Svensk Björck

#2 - - Ellen:

Ellen Engman
[email protected]
De röda örhängena

#3 - - Anonym:

Gröna örhängen 😍🙏 [email protected] Adress: Engvallsgatan 15, 73247 Arboga 😘💞

#4 - - Anonym:

Hej hopp, lingonkopp! Rosa

Upp