A kind of therapy

Som hos de flesta pågår det massor i mitt huvud, och just nu är det extra mycket känslor och tankar inför studenten och vad som kommer att hända sen och så vidare. För att inte få så mycket ångest har jag brukar jag ibland bara sitta o måla, kan sitta i timmar och bara rita och det är så avslappnande att bara fokusera på en enda sak. Är ingen konstnär direkt haha, men kan ändå tipsa alla om det, för mig verkar det väldigt ångestdämpande :)Två av mina mandalas
Allmänt, Inspo, Studenthalvåret | |
#1 - - Matilda Berlin:

Åh vad snygga! Är själv perfektionist och brukar få fnatt när jag ska lyckas måla något själv, så jag köpte en sån målarbok för vuxna och det är så galet lugnande att bara sitta och måla och färglägga =)

Svar: Åh tack! Haha jag förstår dig, är lite perfektionist jag med så det blir en hel del suddande haha😄 Ja visst är det, så skönt att bara färglägga med :)
Julia

#2 - - Carro h:

Jag känner igen mej i ritandet 👌🏻😍

#3 - - Eleonora Adriana ♥:

Fina :)

Svar: Tack! :)
Julia

Upp