Friyay & Blogglista

Heeej på er!! 
Sorry för att jag varit lite frånvarande, men i onsdags blev det i alla fall ett supermysigt krök ute vid en strand med lägereld, volleyboll o hela grejen, suuuuper<33 Och igår fick jag betala priset för det.. satt och skrev uppsats heeela kvällen.. Men nu är jag tillbaka och supertaggad på allt som har med livet att göra(Kroatien imorgon)! Och nu kör vi min första blogglista, ofc en fashionista lista (y)
 

1. Favoritplagg? Badkläder typ... elr klänningar hehe

2. Favoritbutik att shoppa kläder? Beror på vad jag ska ha! Älskar MQ för deras kläder e så classy och bra kvalité (men kan ibland kännas tråkiga) annars shoppar jag typ mest utomlands faktist typ Zara, Primark osv och ofc en del online och då gillar jag boohoo.com och Nelly :) 

3. Det nyaste plagget i din garderob? Senaste klädköpet var tre klänningar och fyra toppar ehehehehe

4. Ditt äldsta plagg? Svår fråga.. Har ganska mycket kläder kvar som är flera år gamla faktist!

5. Ditt dyraste plagg? Hmmmmm har inte så många dyra plagg! En klänning från Filippa K, mina två balklänningar, och typ jeans haha 

6. Kläder som betyder något för dig? Asså jag ser de bara som materiella ting typ, så det är inget som har nått större värde för mig (även om jag älskar kläder och stil och det är en "stor del" av mitt liv)

7. Beskriv din klädstil med tre ord! Classy, bohemian och trendy haha har typ en miljon olika stilar känns det som ibland

8. En klädtrend du inte förstår dig på? Hmmmm, typ rosa-rött, inte en favorit hos mig & typ jeans på jeans är inte en favorit men sånt här ändras väl

9. Äger du ett klädesplagg som du har köpt om minst två gånger?  Mycket möjligt, typ vanliga basiclinnen o nån basic kjol har man väl köpt om ett par gånger 

 

Allmänt, Mode, Studenthalvåret | |
Upp