Lately

Hej! Usch vilken dålig uppdatering det har varit här senaste tiden.. Ska verkligen försöka skärpa mig! Nu är det äntligen lov och jag har bara ett par skoluppgifter att göra så nog ska det finnas det för bloggande igen :) Så vad har jag gjort senaste veckan? (Förutom att fixa ett juligt måndagsinspo)
 
I torsdags hade jag ett rätt stort, men framförallt viktigt fysikprov, så verkligen hela min onsdag gick till pluggande, satt helt ärligt i 6 timmar efter skolan haha. Men det lönade sig! 
Efter provet så hade vi i klassen bestämt att vi skulle träffas och ha glöggkväll/julklappsbyte/fest och det hade vi, jätteroligt var det! Hade med kamerat så försökte knäppa lite bilder :) 
Muffinsen ser ju inte jätteroliga ut, men åh så gott det var: browniecupcakes med cookie doughfrosting :) Som ni ser på sista bilden så blev det lite mer av en fest tillslut haha
En bild på min ursnygga klänning från Nelly! Och en bild från lan jag var på med Oskar och Felix fre-lör :)
 
Efter det har jag tagit det lugnt, julshoppat lite, jobbat lite och fixat inför julafton!
Försökte ta lite outfitbilder men det gick inte jättebra.. hittar inga bra ställen att ta kort på haha
Allmänt | |
Upp