Makeup look

SÅ kul att sminka tycker jag, fast det är något jag är nybörjare på hehe.. Men vad tycks om denna look? Någon som skulle vara intresserad av en videotutorial? Har använt massor med olika produkter, men i alla fall, för ögonfransarna har jag använt benefits "They're Real" ett lager av primern och ett lager av mascaran! :)
Allmänt, Skönhet, Studenthalvåret | |
#1 - - Lili:

Snyggt! Vilket läppstift använde du? Hur gör du ögonbrynen?

Svar: Tack!! På läpparna har jag använt Niveas 'Bedtime Plum' (nr 86) och Mac's creamsheen i färgen 'Hot Gossip' :) Ögonbrynen fyller jag i med en ögonbrynspenna från Isadora och så använder jag något för att sätta dem, t.ex ett brow wax eller brow gel. Just nu använder jag en brow gel från Elizabeth Mott i färgen 'light medium' :)
Julia

#2 - - sandra.:

jätte fint :)

Svar: Tack!! :)
Julia

#3 - - Sarah:

Kul o få se en sminkning :)

Svar: Kul att du tycker så! Det lär bli fler i framtiden :D
Julia

#4 - - Carro h:

Duktig kusin! 😍🙌😍😘

Svar: Åh tack 😃😍😘
Julia

Upp