Youtube // New in from Boohoo

Hej på er! Sämsta uppdateringen den här veckan, men efter Luleå blev det ännu rörigare i mitt huvud.. Igår var det sista dagen för att välja högskola till hösten så ångesten har varit hög inför det, men i sista stund lyckades jag hitta att man kan styrka utbildningar fram till juli så då behövde jag inte göra något direkt val nu, utan jag sökte allt jag kan tänkas vilja testa på. Förutom de tre jag tänkt på: läkare, civilingenjör i rymdteknik och medicinsk teknik, la jag till kemist, psykolog, jurist och gymnasielärare i biologi och matte haha. Sen blev jag sjuk i torsdagskväll, så jag sitter här med feber och förkylning vilket inte är jätteroligt, som tur var (eller?) är jag ledig den här helgen så kan vila upp mig massor inför kommande vecka.
 
För ett tag sen beställde jag ju lite kläder från boohoo.com, och fick hem dessa och funderade på hur jag skulle göra inlägget där jag visade dem.. och så kom jag på att det bästa och mest givande jag vet är att se ett youtube-klipp där man får se hur kläderna ser ut mer på riktigt! Så jag tänkte att jag testar väl att göra ett video av det hela, vem vet youtube kanske blir min nya grej? Tyckte det kändes lite halvkonstigt att sitta och snacka med en kamera haha men antar att man vänjer sig! Lite konstig är jag haha och lite stökig är min bakgrund, men vem är perfekt?
Här kommer mitt första youtube-klipp iaf, och ni får jättegärna säga vad ni tycker, om ni vill se mer eller inte, isåfall vad etc :)
 
Allmänt, Mode, Studenthalvåret | |
Upp