New in - Nyx cosmetics

Jag och mamma gjorde en beställning från Nyx för nån vecka sen och fick hem grejerna igår! Beställde ett nude läppstift, som jag inte har något, och har hört mycket bra om Nyx's Butter Lipstick. Är verkligen jättetaggad på att testa paletten! Fyra av skuggorna är matta, vilket är något jag verkligen behöver, och alla ser riktigt fina ut. Åker till Åre den 26:e (inte alls långt kvar!?) och där kommer jag antagligen använda den, så om inte annat får ni se en look av paletten då! Borsten är ny, från Luxie och den lilla mini-parfymen är en sample av My Burberry(gjorde bilden så mycket finare ju..)
Yayyy så taggad på den här, Adorable från NYX
Två stycken Butter Lipstick, i färgerna Bit of Honey och Gumdrop
Säger kanske sig självt, men översta är Bit of Honey och under är Gumdrop.
Tror nästan jag tycker Gumdrop hade bättre konsistens, smälte in bättre vilket syns lite på bilderna oxå. Men den var väldigt rosa haha, fast de kan säkert sitta fint någon sommarkväll! Tycker det var en fin nude färg på den andra, så jag är nöjd och kan rekommendera båda två :) 
 
Allmänt, Skönhet | New in | |
#1 - - Elin:

Jätte fin palett!

Svar: Visst är den😍😍
Julia

#2 - - Frida:

Åh så fina saker :)

Svar: Tack, ska bli så kul att använda 😍
Julia

#3 - - Helene:

Mycket fina saker! :D Gumdrop var väldigt fin *o*

Svar: Ja verkligen! :) Ja den var så somrig och fin😍
Julia

#4 - - Eleonora Adriana ♥:

Nice :)

Svar: 😍👌🏼
Julia

Upp